Viegli lasīt

 

Stopiņu pagasts

Stopiņu pagasts atrodas Ropažu novadā Pierīgas lauku teritorijā.

Stopiņu pagasts robežojas ar Rīgas pilsētu, Salaspils novadu.

Stopiņu pagasta teritorijas platība – 53,5 kvadrātkilomnetri (km2).

Stopiņu pagasta administratīvajā teritorijā atrodas deviņi (9) ciemi:

  • Ulbroka
  • Dreiliņi
  • Saurieši
  • Upeslejas
  • Vālodzes
  • Līči
  • Dzidriņas
  • Rumbula
  • Cekule

Stopiņu pagasta Ropažu novada administratīvais centrs atrodas Ulbrokā.

Stopiņu pagastā savu dzīvesvietu deklarējuši vairāk kā 13 000 iedzīvotāji. 

Kā sazināties ar Ropažu novada domi, Stopiņu pagasta pārvaldi?

Ropažu novada dome atrodas Ulbrokā, Institūta ielā 1a, Stopiņu pagastā, Ropažu novadā.
Ar pašvaldību var sazināties pa tālruni: 67910518.
Var rakstīt uz e-pastu:  novada.dome@ropazi.lv 

Ropažu novada domes apmeklētāju pieņemšanas laiks:

  • Pirmdienās no plkst. 11.00 līdz 19.00
  • Ceturtdienās no plkst.9.00 līdz 18.00

Stopiņu pagasta un iestāžu sniegto pakalpojumu apraksti un veidlapas pakalpojumu saņemšanai pieejamas sadaļā PAKALPOJUMI.

Stopiņu pagastā ir šādas iestādes:

  • Būvvalde
  • Pašvaldības policija
  • Sociālais dienests
  • Bāriņtiesa
  • PII "Pienenīte"
  • Ulbrokas vidusskola
  • Stopiņu pamatskola
  • Upesleju sākumskola
  • Gaismas pamatskola
  • Ulbrokas mūzikas un mākslas skola
  • Kultūras centrs "Ulbrokas Pērle"
  • Tautas lietišķās mākslas studija "Ulbroka"
  • Ulbrokas bibliotēka
  • Sauriešu bibliotēka
  • Ulbrokas sporta komplekss
  • Radošās attīstības centrs "Ulbroka"
  • Radošās attīstības centrs "Upeslejas"
  • Radošās attīstības centrs "Saurieši"
  • Radošās attīstības centrs "Cekule"
  • Radošās attīstības centrs "Līči"

  

 

Atpakaļ