• Sākums
  • /
  • JAUNUMI
  • /
  • Novada jaunumi
  • /
  • ''Clean R'' aicina Stopiņu novada vasaras sezonas iedzīvotājus savlaicīgi slēgt sezonas atkritumu apsaimniekošanas līgumus

''Clean R'' aicina Stopiņu novada vasaras sezonas iedzīvotājus savlaicīgi slēgt sezonas atkritumu apsaimniekošanas līgumus

03/04/2018

Vides pakalpojumu un sadzīves atkritumu apsaimniekošanas uzņēmums "Clean R" aicina Stopiņu novada iedzīvotājus, kuri šeit uzturas pavasara un vasaras sezonā, savlaicīgi pieteikt sezonālo sadzīves atkritumu izvešanas pakalpojumu. 

Lai nodrošinātu savlaicīgu pakalpojuma uzsākšanu un precizētu vēlamo sezonas sākuma datumu, beigu datumu, kā arī izvešanas biežumu, aicinām sazināties ar "Clean R". Savukārt, ja sezonas līguma izvešanas nosacījumi nav mainījušies, aicinām pārliecināties par sezonas līguma uzsākšanas dienu. 

Visas sezonas laikā klientiem ir iespēja mainīt atkritumu izvešanas biežumu un pieteikt papildu atkritumu izvešanas reizes. Tie Stopiņu novada sezonālie iedzīvotāji, kuri sadzīves atkritumu apsaimniekošanas līgumu slēdza pērn, tuvāko dienu laikā e-pastā saņems informāciju ar jau sagatavotu, precizētu pakalpojuma anketu. Savukārt pārējos sezonas iedzīvotājus, kuri līgumu līdz šim nav slēguši, aicinām sazināties ar "Clean R" klientu centru telefoniski vai rakstot e-pastu. 

"Clean R" atgādina, ka atbilstoši Stopiņu novada saistošajiem noteikumiem, visiem novada iedzīvotājiem, ir jāiesaistās atkritumu izvešanas procesā, kas nosaka, ka katram atkritumu radītājam (ēkas apsaimniekotājam) jābūt noslēgtam pakalpojuma līgumam. Vasarnīcu, vasa-ras māju vai citu sezonālas uzturēšanās ēku īpašniekiem Stopiņu novadā tiek piedāvāta iespēja slēgt sezonas līgumu. Atkritumi tiek izvesti tajā laikā, kad īpašnieki uzturas īpašumā, ne retāk kā 1 reizi divās nedēļas. Grafiks par atkritumu izvešanu tiek saskaņots individuāli ar īpašnieku vai apsaimniekotāju.

Papildinformācija Stopiņu novada sezonālajiem iedzīvotājiem:

Sazināties ar "Clean R" klientu centru var, zvanot 67111001, rakstot e-pastu kc@cleanr.lv vai arī klātienē Rīgā, Vietalvas ielā 5, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00. 

Ja sezonas sākumu un ilgumu vēl nezināt, lūdzam atcerēties, ka sadzīves atkritumu apkalpošana Jūsu ēkā tiks uzsākta tikai pēc tam, kad saņemsim no Jums informāciju.

Ja sezonas ilgums katru gadu būs vienāds, lūdzam to norādīt pakalpojuma pieteikumā – šo informāciju iekļausim līgumā un turpmāk Jums vairs nebūs jāinformē mūs par sezonas uzsākšanu.

Ja sezonas laikā saprotat, ka nepieciešamas izmaņas izvešanas grafikā vai sezonas ilgumā, lūdzu, sazinieties ar mums un piesakiet izmaiņas. 

Gadījumos, kad sezonas pakalpojuma līgumā nav atzīmēts, ka “Clean R” atkritumu izvešanas dienā drīkst paņemt pie atkritumu tvertnes novietotos atkritumus, lūgums vismaz dienu iepriekš par papildu apjomu informēt “Clean R” klientu centru, lai atkritumi tiktu paņemti.

Pateicamies iedzīvotājiem par sadarbību! 

 

"Clean R" komanda